هر آنچه لازم است در مورد چوب استیک عایق تلسکوپی بدانید

هر آنچه لازم است در مورد چوب استیک عایق تلسکوپی بدانید

چوب استیک برق ابزاری است که از مواد عایق ساخته شده است.آنها در انتها دارای ابزار و یا اتصالات هستند که به کارگران اجازه می دهند تا از فاصله ایمن ، هادی ها و تجهیزات انرژی زا را دستکاری کنند.طول چوب استیک بسته به میزان ولتاژ تجهیزات انرژی زا و کارهایی که باید انجام دهند ، متفاوت است.

چوب استیک عایق تلسکوپی نیز ابزاری مناسب است که برای دسترسی آسان و ایمنی به خطوط برق ولتاژ بالا طراحی شده است.این ابزار معمولا از فایبرگلاس درجه یک تقویت شده ساخته شده است.این وسیله هم چنین دارای یک دکمه است که به منظور گسترش و یا جمع شدن چوب طراحی شده است.

چوب استیک عایق تلسکوپی

با استفاده از یک چوب استیک تلسکوپی ، یک کارگر برق می تواند طیف گسترده ای از کارها را روی سیستمهای کاملاً پرانرژی انجام دهد ، بدون اینکه خطر قابل توجهی شخص را تهدید کند.خاصیت عایق فایبرگلاس از کارگرانی که با برق کار می کنند ، در برابر ولتاژ بالا محافظت می کند.درواقع این وسیله ، امنیت کارگران را زمانی که آنها در حال انجام وظایف خود روی خطوط برق ولتاژ بالا هستند ، را تضمبن می کند.

از آنجا که کارگران همیشه نمی توانند مستقیماً به خطوط برق دسترسی داشته باشند ، یک چوب استیک فایبرگلاس می تواند به جای دست کار کند.با توجه به اینکه یک چوب استیک ممکن است تا مترها گسترش یابد امکان دسترسی به سیستم های الکتریکی تا مسافت های طولانی وجود دارد.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

چگونه از چوب استیک تلسکوپی استفاده کنیم

چوب استیک عایق تلسکوپی باید فقط توسط یک متخصص برق کارآزموده طبق دستورالعمل های ایمنی و توصیه ها استفاده شود.

ویژگی های استفاده از چوب استیک تلسکوپی به کاری که انجام می شود و مکانی که در آن کارگر قرار دارد بستگی دارد.به عنوان یک قاعده کلی ، در صورت استفاده از چوب استیک ، کارگر باید لباس های محافظ دیگری نیز داشته باشد.حداقل باید از دستکش لاستیکی و سپر صورت استفاده شود.

قبل از استفاده ، اطمینان حاصل کنید که چوب عایقی ، خشک و تمیز باشد و قبل از استفاده به طور صحیح کار می کند.اگر قبل از استفاده ، دیدید که چوب عایقی ترک خورده ، شکافته شده و آسیب دیده ، باید آن را کنار بگذارید.

قبل از استفاده هم چنین ارتفاع کاری را تخمین بزنید و سپس ارتفاع مورد نیاز Telescopic Hot Stick را تنظیم کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *