دلایل اصلی قطعی برق

دلایل اصلی قطعی برق

دلایل اصلی قطعی برق چیست.در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم.

برق در مدت كوتاه دو قرن ، به بخشی ضروری از زندگی مدرن تبدیل شده است.کار ، اوقات فراغت ، مراقبت های بهداشتی ، اقتصاد و معیشت ما به تأمین مداوم نیروی برق بستگی دارد.حتی توقف موقتی برق می تواند منجر به هرج و مرج نسبی ، ضررهای اقتصادی و از بین رفتن احتمالی زندگی شود.

با استفاده از فناوری پیشرفته ، قطعی برق کمتر از گذشته اتفاق می افتد ، اما هنوز هم اتفاق می افتد ، که گاهی اوقات تا روزها ادامه دارد.در بیشتر اوقات ، مالک خانه کار زیادی برای جلوگیری از قطعی نمی تواند انجام دهد ، اگرچه می توانید در یک ژنراتور شخصی قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید که تا زمان آمدن برق مقدار محدودی برق تولید می کند.

به محض اینکه خاموشی را تجربه کردید ، به ارائه دهنده خدمات خود هشدار دهید.در حالی که برخی از تاسیسات الکتریکی به سیستم های دیجیتالی ارتقا یافته اند که به طور خودکار قطعی در خطوط آنها را تشخیص می دهد ، برخی دیگر هنوز برای بررسی علت و بازگرداندن برق به اطلاع مشتریان خود ، اعتماد می کنند.اما چه عواملی باعث قطع برق می شود؟در اینجا به برخی از دلایل قطعی برق اشاره شده است.در ادامه همراه ما باشید و برای خرید چوب پرش برق روی لینک کلیک کنید.

قطعی برق

رعد و برق مسئول بسیاری از قطعی های برق است

اگر چراغ ها در وسط رعد و برق خاموش شوند ، احتمالاً رعد و برق مقصر است.قطع بی شمار برق در اثر پدیده های آب و هوایی طبیعی مانند رعد و برق ، باران ، برف ، یخ ، باد و حتی گرد و غبار ایجاد می شود.

برخی از قطعی های برق تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده است

اگر یک شرکت آب و برق مجبور به تعمیر و نگهداری تجهیزات خود شود ، ممکن است لازم باشد برای محافظت از کارگران خود در برابر شوک الکتریکی ، برق را به طور موقت خاموش کند.در صورت لزوم ، این شرکت معمولاً سعی می کند از طریق تماس تلفنی ، ایمیل مشتریان را از قبل مطلع سازد.قطع برنامه ریزی شده معمولاً حدود یک تا سه ساعت طول می کشد.برای جلوگیری از این قطعی برق ، سکسیونر به معنای جدا کننده نوعی کلید قدرت است که تیغه ی قابل مشاهده داشته و محفظه ی خاموش کننده ی جرقه ندارد. سکسیونرهایی که غیر قابل قطع هستند زیر بار فشار قوی و سکسیونرهای قابل قطع را برای فشار متوسط مورد استفاده قرار می دهند

تصادفات رانندگی می تواند منجر به قطعی برق شود

با گسترش تیرهای برق در اکثر جوامع ، غیرمعمول نیست که در اثر یک حادثه ، اتومبیل با یک تیر برخورد کند ، آن را از بین ببرد یا به خط برق آسیب برساند.این امر منجر به خاموشی در منطقه ای می شود که توسط آن خط برق خاص ارائه می شود ، معمولاً فقط چند خانه.

درختان مسئول قطع شدن بی شمار هستند

افتادن درختان روی خطوط برق ، دلیل تکراری قطعی برق است ، هم چنین اگر درختان مستقیماً زیر خط برق رشد کنند و شاخه های آنها با خط تماس پیدا کنند ، این درختان می توانند باعث قطعی شوند.

برای اطلاع از قیمت چوب استیک برق با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دلیل قطعی برق

خرابی تجهیزات

مانند هر نوع تجهیزات ، اجزای سازنده نیرو برای مشتریان می توانند معیوب باشند ، با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض عناصر از بین بروند یا فرسوده شوند.ترانسفورماتورها ممکن است خراب شوند و یا عایق بندی روی کابل ها ممکن است ترک بخورد.توزیع نیرو به تجهیزات پیچیده زیادی نیاز دارد.این تجهیزات ممکن است خراب شوند و همین باعث قطعی برق می شود.

تقاضای زیاد انرژی

علت متداول و غیرمنتظره خاموشی برق ممکن است در اثر مصرف بیش از حد افراد در یک زمان در یک منطقه خاص باشد.در یک روز گرم تابستان که کولر گازی همه در حال کار اضافی است ، تقاضای بیش از حد می تواند منجر به قطع برق شود.

برای اطلاع از دیگر دلایل قطعی برق و اطلاع از شرایط فروش دستگاه ارت موقت روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *